SEW-Eurodrive ontvangt de Frost & Sullivan Business Development Strategy Leadership Award 2005. Sew-Eurodrive heeft een innovatieve strategie ontwikkeld, om zijn positie op de Duitse markt voor elektrische aandrijvingen – de grootste en hoogst ontwikkelde markt in Europa – te verstevigen.
Sew-Eurodrive heeft een op de website gebaseerde tool aangemaakt, genaamd Drivegate, om snel over onderdelen te kunnen beschikken. Deze gebruikersvriendelijke tool is niet alleen een platform voor de uitwisseling van informatie, maar biedt de bezoeker een reeks diensten als ook de mogelijkheid, de stand van bestellingen en de orderdocumenten online op te vragen. De website geeft 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot verschillende diensten zoals technische support, onderhoud, reparaties en dergelijke. Via DriveGate ontvangt u snelle en doeltreffende reacties.
Frost & Sullivan verstrekt de onderscheiding “Business Development Strategy Leadership” ieder jaar aan een onderneming, die binnen de branche buitengewone prestaties op het gebied van de Business Development en omzetstijgingsstrategieën heeft ontwikkeld door een combinatie van visie, technologie en succesvolle marketing.
Sew-Eurodrive wordt in Nederland vertegenwoordigt door Vector Aandrijftechniek.