Ga naar hoofdinhoud

Imtech start wervingscampagne ‘The dutch guy’

Imtech is gestart met de grootschalige wervingscampagne ‘The dutch guy’ in Nederland om nieuwe medewerkers aan te trekken. Het concept is in het leven geroepen om duidelijk te maken dat Imtech juist nu in Nederland op zoek is naar technische probleemoplossers (monteurs, technici en ICT-ers).

De eerste actie genaamd ‘Jacht’, begint met een tv-commercial die in Miami is opgenomen op een jacht van 85 meter. Alle geïnteresseerden worden van hieruit verwezen de actiesite www.thedutchguy.nl. Dit is een technisch ogende actiematige landingsite waarop men naast informatie over Imtech en een aantal projecten ook de opdracht kan vinden waarmee men kans maakt op een compleet verzorgde stage van een week naar een hightech jachtwerf in Moskou.

De volgende actie staat gepland voor maart en zal betrekking hebben op een ‘Grandprix race-auto’ waarbij men dit keer kans maakt op een compleet verzorgde stagereis naar de A1 Grandprix in Portugal. De doelstellingen van de campagne zijn het creëren van bekendheid van Imtech als werkgever, het werven van ervaren en startende monteurs, technici en ICT-ers op MBO en HBO-niveau.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven